hej februari

Heeej bloggen!!
Nu är jag på plats igen, i alla fall för en dag. Det är så mycket som händer hela tiden så man har inte längre lika mycket tid och ork till att blogga längre. Men ska nu försöka sammanfatta allt som har hänt sedan senast. Min fina kusin Tove har fyllt hela 19 år och under samma dag så flyttade min syster och Calle till Australien... En dag med blandade känslor helt klart. Även om jag och sis inte kan ses när jag bor här och hon i Uppsala så har det ändå varit en tröst att veta att hon inte bor så långt bort och att man kunde åka och hälsa på ett tag framöver. Men nu bor hon på andra sidan jordklotet ifrån mig och jag kan inte ta mig till henne förens om ett halvår. Vet inte hur jag ska klara det här, fyfan....
 
Vad har hänt hos oss här i Oslo då? Jo vi har jobbat på som vanligt och njutit av helgerna så mycket vi kan. Jag har varit ledig nu lördag, söndag och måndag så jag har varit hemma och städat lägenheten, skypat med familjen och vännerna, varit  på gymmet, tvättat och i lördagskväll körde jag och brudarna afterwork inne i byn. Vi tog oss till lökka på ett ställa som hette Qadis. Beställde in några goda drinkar och sen delade jag och Frida på en flaska vin. Första gången vi kommer ut på byn så då får man lov att lyxa till det! Vi tog oss sen hem klockan halv tre på natten i den kalla kylan, två och en halv timme senare var vi äntligen hemma igen. Söndagen spenderades till att sova och bara ta det lugnt och se på film. Idag har jag småfixat lite i lägenheten igen, varit och handlat och lagat pannkakor och bakat bröd. Ikväll ska jag försöka göra klart kurserna och bara ta det lugnt. Jobbar hela veckan ut så hinner nog inte med så mycket mer bloggande förens i helgen. Ha en bra vecka gott folk!




























 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0