livet

Dagens diss: Tappade bort min nya mobil på Gute igår, eller rättare sagt blev rånad av någon jävel som kände att hen behövde den mer än jag............
 
Dagens hiss: Bortsett från att det hände så hade jag en grym kväll tillsammans med mina vänner, bäst är vad dom är! Jag tjänade även en masse money idag då jag jobbade 7 timmars pass på maxi men fick betalt för 14, wooop. Och en sak till... om 3 ynka dagar står jag nere vid båten och tar emot min älskade syster som äntligen kommer heeeeeeem!!!!
 
Summering: Ja jag har gråtit, varit sur, lack, förbannad, besviken, klandrat mig själv och mått piss men en ny mobil på 3800kr är väl inget att ha? :)) nädå, meningen att jag ska va kvar med min 4s batteridödare till mobil tror ni inte det? Jaja, livet går vidare och en vacker dag kommer jag se detta som ett i-landsproblem och istället va tacksam för det jag har. Som sagt så har jag jobbat ihop den mobilen idag och jag kom hem till min familj som gjort hemlagad pizza till mig och min lilla bästisvovve ligger här bredvid mig och ser söt ut och snart är inte rummet bredvid mitt tomt längre och en sak till... min pojkvän kom precis hit. 
Anonym
2015-08-03 @ 16:25:03

<3 /Heddan

Anonym
2015-08-04 @ 07:45:27

EN DAG KVAR ❤️❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0