Sunset

Igår va jag ledig så tog en skön sovmorgon och sedan begav jag mig in till stan för att träffa Sara. Va ett tag sen sist så va jättekul att ses! Vi gick en promenad till akerbrygge och tog årets första mjukglass/kulglass. Sen satte vi oss i solen och pratade i cirka en kvart innan vädret bestämde sig för att ge oss regn... Istället gick vi då till en mysig inredningsgalleria jag inte hade sett förut och sen till Glasmagasinet och hittade en massa fina bröllopsklänningar, hah. Tänk när den dagen kommer, va lite kul att fantisera. 
Innan hon va tvungen att åka till jobbet så gick vi förbi Hedvig på XXL och köpte på oss lite bars. När hon hade åkt så gick jag runt själv i en timme innan jag återvände hem och kastade på mig träningskläder för att ta en springtur ner till vattnet. Den finaste platsen jag vet, så skönt att sitta där på klippan för sig själv och lyssna på musik och fundera över livet. Skypade även med min fina Nells och umgicks med Frida och Heddan innan jag gick o la mig. En bra dag!! 


















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0