Annandagpåsk


Började sista dagen på ön med en goood frukost!! 

... Ute i solen dessutom, skönt! 




Sen begav jag och jante mig på tur till fina farmor och farfar och va en stund där. 

Påvägen hem hälsade jag på jobbet som jag snart kommer tillbaka till och handlade med lite gott till Oslo. 



Sedan blev de båtfärd tillbaka till Oslo och återigen blev de ett hej då till familj och vänner.... 


Bussen tog oss vidare till Stockholm... 

... Och där fick vi träffa min bästa Empalo!! Såå kul att få ses igen efter ett halvår och äta middag ihop med en massa skratt o prata igenom gamla minnen. Tråkigare blev de när man återigen va tvungen att säga hej då efter bara två timmar tillsammans dock. Men man får va tacksam för det lilla man hinner med och det va ett bra avslut på våran resa! 
Så många man vill hinna med att träffa när man åker hem men inte får tid till... Tur att sommaren nu inte är långt borta! 



Glad att Bill och Bull gjorde denna resa tillsammans, allt blir roligare när man är två. 



Tack för dessa fem dagar Gotland, såhär bra mådde jag imorse... Hah! Vi ses snart igen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0