Snart helg

Igår va det löning och den blev mer än förväntat så jag och Hedvig tog oss in till stan för att unna oss lite fika hos Simone. Jag köpte kladdkaka och varmchocklad med vispgrädde och guuuud så gott det var, va såå värt pengarna!! Efter fikamyset så gick vi in i gallerian och kollade runt lite, Julius mötte upp oss och sen drog vi och handlade lite innan vi körde hem. Va duktig och gjorde hemmagjorda köttbullar igår, fick väl lite hjälp av Julius men reseptet gjorde jag själv, hoppas att du är stolt över mig nu mamma! ;) haha! Kvällen sprang iväg och vi gick och la oss redan runt elva, halv tolv. 

Nu är tjejerna iväg och jobbar och jag ska snart gå ner och njuta av en lyxfrukost som jag köpte igår, har sett fram emot det såå mycket!! Jag jobbar stängning för första gången ikväll så börjar vid 16.00 och slutar vid 21.15. Sedan är det äntligen helg igen och bara en vecka kvar tills jag och Frida fyller år och tjejerna kommer hit på besök för att fira med oss, ska bli så kul!! 









(Hedvigs jobb på barnklädesbutiken) 






Min nya bästis Sirikitt. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0