Hej Oslo

Nu är vi på plats och lägenheten är städad och upp-packad! Igår va vi ute och sökte jobb för fullt och sökandet ska fortsätta idag. Simone och Hedvig har redan varit på varsin arbetsintervju och vi håller tummarna att det går bra för dom!! Hedvig ska även på en till intervju idag och provjobba på ett försöljningsföretag för olika produkter ikväll. Det är ett provisionsjobb men alltid bra att ha som start! Jag har förhoppningsvis fått napp från en mataffär som heter meny en liten bit ifrån oss. Kändes jättebra när jag stod och pratade med chefen och dom behövde sökande så jag kommer förhoppningsvis få svar om en intervju. Väldigt likt maxi så där kände jag mig hemma. Frida har också fått napp från någon butik så vi hoppas alla att telefonerna ska börja ringa snart! 

Nu när allt är på plats så ska jag ta lite bilder på lägenheten sen också som ni ska få se, här är i alla fall lite bilder från igår då vi va inne i Oslo city. 














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0