Frogner

Igår va jag och Frida på äventyr till Frognerparken. Helt galet vilket magiskt ställe. Det mätte sig väldigt mycket med central park tyckte jag. Ska visa er bilder sen men man måste nästan uppleva det på plats för att förstå hur fint det var! Efter vår lilla trip så åkte vi hem och lagade mat och satte oss i soffan framför idol alla fyra. Kul att alla var samlade under en kväll, de va ett tag sen senast. 

Jag är för en gång skull vaken redan vid tio idag och ska snart gå upp för att göra mig iordning och sen dra till jobbet. Jobbar mellan 12-18 idag och efter det blir det hem och byta om o äta för att sen tagga till fest! Emanuel, Joel och deras nya inneboende Erik kommer hit och ska vara med oss. Blir nog en kul kväll! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0