det går framåt

Fick hoppa in och jobba extra idag också. Hann även med skattetaten... ÄNTLIGEN! Nu är det bara att vänta i två veckor sedan har jag allt jag behöver för att jag ska kunna få min lön och ett anställningsnummer på jobbet. Hedvig hann även med skattetaten idag hon med och Frida ska dit imorgon innan barnhage. Jag är ledig imorgon, ska bli sköönt men vet dock inte vad jag ska hitta på för skoj, tror att Heddan va ledig hon med så vi drar väl kanske in en sväng till stan eller något och hälsar på Simone. Vill så gärna smaka en varm choklad av henne med marshmallows och grädde i, hihi. En annan nyhet är att jag äntligen har fått mitt norska nummer idag, så är ni intresserade av att ha det så säg bara till. Det jag kommer att använda mest nu då jag kan ringa, smsa osv gratis till Sverige med det!



 
Puss och kraaam
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0