3 Oktober 2014

Förlåt för riktig dålig uppdatering på sistonde men nu har arbetslivet kört igång på riktigt och jag har inte längre tid över till att blogga tyvärr... Imorgon kommer Nelly och Amanda på besök och stannar här tills på måndag. Ska bli så kul! Är så glad över att dom vill komma hit och fira mig och Frida. Min födelsedag kommer bli grym i år tror jag. Vi ska ha stort party i hela källaren (vår och grannens lägenhet) och dom har bjudit in runt 20 personer så lär bli bra drag! hah ;) Jag jobbar imorgon från 12-20 så tjejerna ska möta upp dom och umgås tills jag kommer hem så ska vi ha en riktig myskväll ihop hela gänget. På min födelsedag har vi alla tagit ledigt så vi ska visa tjejerna runt i stan och förmodligen åka till Frognerparken och Holmekollen innan vi beger oss hem hit och lagar god mat ihop innan folket kommer. På måndagkväll är jag ledig så ska ta ikapp allt för er då, det lovar jag! Kram på er och ha en fin helg.  






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0