Onsdag

Kunde inte hålla mig, kommer inte få baka egna pepparkakor i år med familjen så gick till affären och köpte en burk istället! Nääästan lika goda som nybakta, fast bara nästan ;) 

Imorgon ska jag börja på Fresh Fitness, känner att både kroppen och humöret får ta smällen för att jag inte tränar lika mycket längre så nu jäklar ska jag dra igång igen och unna mig det! Behöver inte lägga pengar på tunnelbanekort som tjejerna gör varje månad eftersom att jag kan gå till jobbet så därför lägger jag hellre pengar på att träna. Hoppas att jag kommer att trivas där även om inget ställe kan slå Friskis! 

Annars rullar veckorna på och därmed jobbet. Jobbade sex dagar förra veckan och fem den här. Nästa vecka blir lite lugnare då jag bara har tre pass som det ser ut nu, men hoppas på att det blir mer... Ha en bra lillördag, kramar ifrån Oslo 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0