alla helgona helgen

Hej mina vänner, släkt och familj. Vet att jag varit dålig på att blogga på sistonde men har inte haft tiden eller orken till det. Hade helt underbara dagar på ön, hann med precis allt jag vill göra på så kort tid. Önskar dock att jag hade kunnat stanna där längre och istället åkt hem idag... Va så skönt att få vara hemma igen och vakna upp hos familjen, känns så overkligt att jag faktiskt va där då det gick så otroligt fort. Fick träffa vännerna, fika hos farmor och farfar, gå promenader med Jante och söta Soya, köra ett medelpass på friskis, bada jacuzzi, gå på bio, besöka Tofta och högklint, gå på stan, äta god mat, vara lite med familjen, ja i princip allt som jag hade önskat mig! Kändes konstigt att få uppleva ön på ett helt annat sätt nu när man var där, man uppskattade allt man i vanliga fall bara tog för givet.
 
Resan gick bra både dit och hem fast än resan tog 16 timmar dit och 3 timmar tillbaka, skillnaden på att åka nattbuss, båtbuss och båt jämfört mot att flyga, hah! Tjejerna har jobbat på här hemma medans jag har varit borta, alla har nog fått en stor hemlängtan nu så va nog tufft för dom att jag fick åka och inte dom. Men nu är det inte långt kvar till jul och innan dess så ska ännu Simones pappa hinna komma och hälsa på och hela Hedvigs familj. Så glad för deras skull och att dom ska få visa sina familjer runt här i Oslo. Kanske att vi till och med har snö tills dess, vem vet? ;) Förutom att ha jobbat varje dag så hade vi igår myskväll här hemma med så mycket bättre på tvn och en bra film efteråt. Sen tog vi med 3 gravljus och gick en promenad klockan ett på natten bort till kyrkogården för att tända ljus för dom vi tycker om och har förlorat. Vi hittade en egen liten plats att sätta ljusen på vilket blev väldigt vackert. Många anhöriga som är saknade...
 















 
Gunilla
2014-11-03 @ 09:23:17

Tack för långt,fint inlägg!
Oj vad jag saknar er nu! Ska bli underbart att få se hur ni har det!!
Stor,stor kram!!! 💕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0