Stress

Jobb, bygga vagn, jobb, bygga vagn, bal och studentplanering, jobb, handla in saker o... Jobb igen! 

Ungefär så har min vecka sett ut. Väldigt hektiskt men väldigt kul!! Vagnen börjar arta sig och vi är mycket nöjda med hur slutresultatet kommer att se ut för oss få som har hjälpt till... Fyra dagar under denna vecka har jag även fått hoppa in och jobbat i både kassan och på kollo. Det tackar jag inte nej till för pengar är något jag behöver nu efter alla kostnader som går åt under dessa dagar! Imorgon är det bal och det ser jag fram emot supermycket, kan ännu inte riktigt fatta att det är vi som ska åka där och att det är vi folket kommer dit för att se på i år. Känns så overkligt allting, det man sett fram imot i så många år blir äntligen verklighet!! Bilder får ni se på måndag eller tisdag, ha en bra helg! 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0