Sjuklingen är i farten igen

Nu kommer mina tråkiga inlägg om hur jag mår igen ;p
Jag har 39,5 graders feber och drabbades förut av skakningar i hela kroppen som varade i nästan en timme. Tårarna rann och huvudet värkte som aldrig förr, har sökt på internet och det ska tydligen inte vara någon fara men att det möjligtvis kan hända igen och då ska man ta något att äta så ska det försvinna rätt snabbt men hoppas verkligen inte att det kommer tillbaka för har aldrig varit med om något liknande förr som gjorde mig så rädd... Nu har jag äntligen fått i mig lite mat och får spendera kvällen i sängen istället för filmkväll med mina vänner :( imorgon är det obligatoriskt studentmöte också som jag måste gå på så hoppas att det blir en aning bättre imorn!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0