Sakta men säkert

Febern sjönk idag och jag kunde ta mig upp ur sängen klokt så jag bestämde mig för att ta mig bort till studentmötet som hölls av han som arrangerar allt och poliserna va även där och informera om reglerna angående studenten och kortegen. Det viktigare att komma ihåg va att ingen av oss i klassen får kasta en flaska från flaket för då kan de stänga av oss med en gång så får vi inte åka mer så bäst för alla i min klass att vi sköter oss med det...! Hah. 
Efteråt skickade tjejerna hem mig och förbjöd mig från att gå i skolan imorn för de såg att jag inte va helt kry så har lovat dom att ta till mig av deras order och stanna hemma under hela dagen imorgon utan att överanstränga mig eller åka på något möte för nu ska jag ägna min tid åt att bli helt frisk! ;p ska även försöka skriva lite mer på mitt engelska tal, hann skriva en bit ikväll men kände att min presentation inte va på topp så får fortsätta mer imorgon. Nu ska jag försöka sova. Godnatt med er läsare. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0