gårkvällen

Kvällen igår blev grymt kul och bra tillsammans med mina vänner. Hedvig kom hit vid sex tiden och höll mig sällskap vid maten, sedan gjorde jag mig iordning innan vi satte oss i soffan och började små dricka lite (hon drack vatten, jag vin), hon skulle nämligen ut på landet tidigt imorse så hon kunde inte följa med oss tjejer ut men det ska vi ta igen snart! Efter lång väntan på tjejerna så dök dem till slut upp efter nio tiden, lika sega allihopa ;) Vi körde lite kortspel, satt och pratade och sjöng till musiken innan vi vid tolv tiden tog oss ner på krogen. Vi började vid hamplan men där var det helt dött så vi drog vidare till Visby Strand där vi dansade bland folk i mamma och pappas ålder, hah! Men vi hittade några vänner att hänga med i alla fall så det blev kul där ändå. Efter stängning tog vi oss upp till donken och pratade med en massa folk, jag försökte få med mig Frida hem då jag hade jobbat på morgonen och va väldigt trött men folket gav sig inte och ville ha med oss på efterfest. Tillslut fick jag henne att ändra sig så vi gick och skulle hämta hennes cykel och när hon väl har den så lyckas hon ramla med den på asfalten mitt framför en polisbil, "är hon okej?", "jajaja det är lugnt, hon mår bara bra!" hahaha. Har nog aldrig skrattat så mycket på länge! Bra avslut på kvällen med andra ord. 







Frida
2014-05-04 @ 19:26:08

Tack för en underbar kväll!! Haha så glad idag att du fick med mig hem ska du veta <33 Hahah om ni inte hade vart där o sa att det var lugnt hade det blivit fyllecell för min del asså ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0