V Å R K Ä N S L A

Äntligen är solen framme igen och vårvärmen börjar komma, hoppas att det håller i sig nu bara för man blir så mycket piggare och känner sig så mycket gladare när solen är framme och skiner. Idag ska jag hämta hem syster ifrån båten och vara taxi för båda syskonen under hela kvällen, wiiie... (Nackdelen med att ha körkort)
Mikalea stannar till på lördag då alla förutom lillen tar sig upp till Stockholm igen på lite olika äventyr. Jag och Mikaela ska bo på hotell med mamma på lördagskvällen där även pappa, Fredde och Jakob ska stanna. Sen delar vi alla upp oss då mamma ska på Melodifestivalen, pappa och Fredde på AIK match och jag och Mikaela drar och ser GAVIN DEGRAW. SÅ MÄKTIGT, KAN INTE FATTA ATT DET SNART ÄR PÅ RIKTIGT!!! 

Efter konserten på söndagkväll så åker jag och sis tåget till Uppsala och där stannar jag fram till på tisdag. Ska bli jättekul att få se Uppsala ordentligt och vi ska förmodligen köra ett gympass lett av mikaela också, hon vill visa hur stark hon har blivit jämfört mot mig nu så ska bli kul att se ;) 



Hedvig
2014-03-04 @ 14:47:46

åhh vilka mysiga planer du har att se framemot!! Ni kommer att få det toppen!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0