The end of the Journey

Så va semestern slut och fjällenresan är över. Hade gärna åkt till Arlanda nu och hoppat på ett flyg till Cypern istället för att åka hem, vill så gärna till värmen och bli brun. Men tyvärr måste man tillbaka till verkligenheten och jag ska inte klaga då jag ännu har många små resor kvar att se fram emot och en som börjar redan nästa helg då jag och sis ska se Gavin Degraw! 

Vi har haft en bra vecka i Funäsdalen, kul att få umgås med hela familjen trots att man går någon lite på nerverna ibland, haha. De två sista dagarna avslöt vi i Ramundberget där backarna var som bäst och roligast! Afterskin va väl inte lika bra som jag hade hoppats på men kul att få se lite annat i alla fall. Nu sitter jag hemma hos Jakob, Ulrika och lilleman Lucas. Lillkillen har varit uppe i varv ända sedan vi kom så jag och Lovisa har lekt lite med honom under den tiden han inte ville underhålla sig själv och nu ligger han uppe i sin säng och sover medan vi ser på Melodifestivalen. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0