I can do it

Nu har jag det klart för mig, ska lyda min bästaväns råd och som ikväll blev min räddare i nöden. Jag ska sluta lägga energi på något som inte längre existerar. Jag ska stänga ute mina tankar och alla mina tårar, jag ska blicka framåt och aldrig mer kolla tillbaka. "Tiden läker alla sår" ja det är vad jag hoppas på och ju fortare de går desto bättre. Därför ska jag från och med nu börja leva lyckligt igen och bara umgås med de som bryr sig om mig. Jag ska leva livet då mitt nya börjar redan idag. Det är mitt sista år på gymnasiet och inget eller ingen ska få förstöra det för mig. Min tonår är över och även det som tillhörde, dags att börja bete mig som en vuxen vilket jag nu faktiskt är. 
 
Livet går vidare kära Amanda, dags att du börjar inse och tro på det. 
 
 
H
2014-03-31 @ 22:29:05

all min kärlek till dig min bästa vän! <3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0