Grym, bäst bäst

Herreguuuuud vad Gavin Degraw levererade igår, den bästa konserten jag någonsin har sett och någonsin kommer att få se. Så häftigt att få se alla de låtarna man har hört så många gånger om live. Kunde alla förutom en så det var hur bra och kul som helst! 

Förutom konserten så har jag bott på hotell med mamma och Mikalea, pappa och Fredde bodde också på samma då de skulle se på AIK matchen och mamma skulle på Melodifestivalen. Så på dagen gick jag och Mikalea runt på stan och shoppade lite sen köpte vi med oss pizza till hotellet och åt där framför Mello. På söndagen åt vi hotellfrukost med alla innan de skulle ge sig av åt olika håll. Jag och mikaela fortsatte att shoppa innan vi begav oss bort mot Globen. Där åt vi på mc donalds och väntade på att tiden skulle gå fortare då vi blev väldigt trötta och fick ont i benen efter två dagars gående på stan. Vid sex gick vi ut och skulle kolla om folk hade börjar köa till konserten och det hade som så där fick vi stå i en timme och köa innan vi kom in på plats. Sen började det en timme efter så vi va helt döda på kvällen när vi skulle ta oss hemåt. Har aldrig mått så dåligt som jag gjorde då men de var det värt!! 

Nu är jag i Uppsala och hälsar på. Mikaela har visat mig runt i den fina staden trots det regniga vädret och nu sitter vi hemma hos dom och degar framför tvn. Ikväll blir det lugnt då jag åker hem redan tidigt imorgonbitti. 












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0