Det är dags för fredagsmys

Märks att man varit förkyld i två veckor när jag kom till gymmet idag, orkade knappt 3 km men lyckades ta mig igenom det och lite intervaller på slutet ändå så det fick räcka. Jag, Frida och Simone brukar träna på fredagar ihop men idag fick vi även med oss Cissi som var nykomling och inte hade tränat på över ett år eller vad de va, men hon var oväntat bra för att inte ha tränat på så länge så vi blev riktigt imponerade av tjejen! När jag kom hem träffade jag Jakob en stund och sen kom min efterlängtade Jante äntligen hem igen så blev väldigt glad. Nu sitter jag med familjen i soffan och ser Let's Dance, ska snart gå och lägga mig då jag ska jobba imorgonbitti. Skönt att få tjäna lite pengar igen, det behövs efter all shopping och ledighet som jag har haft nu... ;p







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0