Reunion

Nu har sommarschemat rullat igång och idag fick jag hoppa in och jobba från 06-13. Bra med pengar och härliga arbetskamrater så dagen gick väldigt snabbt! När jag kom hem stylade syster om mig rejält, ögonfransarna färgades, en silvertoning las i håret och en braa bit hår klipptes av. Väldigt ovant att de mig själv i såhär kort hår men jag tror ändå att jag kommer att trivas rätt bra i det. Roligt med en makeover och håret har aldrig mått bättre! Mot kvällen hann jag sola, köra Mikaela och Calle till flygplatsen och köra cirkelfys ute med Friskis innan jag mötte upp min saknade Josefine på stan. Oj så länge sedan de va vi sist sågs, vi hade ett helt år att ta i kapp så tre timmar spenderade vi ihop nere på strandpromenaden och sedan gick vi en sväng innan vi åkte hem. En jättemysig dag och kväll verkligen! Halsen och kroppen är ännu sliten sen studenten så nu ska jag sova i tid och ladda upp inför imorgon då det förhoppningsvis blir Toftabeach med brudarna, sååå som jag har längtat!! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0