When i met you in the summer

Jobba, festa, sola, umgås med vänner, äta. 

Ja så summerar man v 29. Jäklar vad kul det har varit och oj vad mycket man har hunnit med. Kallis var en riktig höjdare och så även Daniel Adams Ray i onsdags och utgången med Mikaela och hennes gäng igår! Jobbet har även det rullat på och jag trivs allt mer där och känner mig bekväm efter så lång tid. Många härliga arbetskollegor! Har jobbat i stort sett varje dag och idag tog jag även ett extrapass i kassan. Jobbade i 3 timmar och fick betalt för 6, ser fram emot juli lönen! ;) har även hunnit träffa fina JB och Johanna, umgåtts med Isabella, träffat tjejgänget och imorgon ska jag träffa saknade Josefine och sedan Tove på tisdagen och Jessica på Onsdagen. Älskar sommaren då man får träffa alla fastlandsvänner igen och andra man inte hunnit se så mycket under året! Jag tar vara på varje dag utav denna sommar då det är den sista vi alla är samlade... 






























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0