Sommaren rullar på

Idag ska jag äntligen få hämta hem min vän Johanna igen, ååh vad jag längtar efter henne. Bara två timmar kvaar!!! Vi ska köra utgång med Rickard och hans vänner ikväll så blir nog en bra kväll med saknade människor. Sommaren springer iväg och jag har fullt upp i stort sett varje dag sen jag kom tillbaka så hinner inte skriva så mycket. Jag jobbar nästan varje dag men sen har jag även hängt med vänner, festat två gånger, varit på stranden och njutit utav värmen. 

Vill gratta min saknade vän Jesper som fyller år idag, förhoppningsvis hinner vi ses nästa vecka innan även han åker utomlands under två veckor. Ska bli kul att få ses igen, vill inte tappa vänner jag va nära med i skolan, det är jag livrädd för... Får passa på nu när sommaren är här och innan jag och tjejerna sticker till Norge. Bara två månader kvar på ön sen drar vii. Planeringen har börjat och nästa vecka ska vi söka massa lägenheter och kolla när vi kan åka upp. Spännande!! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0