Home sweet home

Efter en lång resa då vi har tjänat ihop ett helt dygn så är vi äntligen tillbaka på lilla ön igen. Alla är helt jetlaggade och ligger och sover ännu fastän klockan är över tolv... Hah. Bara jag som är vaken och stackars mamma som fick dra till jobbet imorse. Nu börjar husvagnslivet för vår del eftersom att vi hyr ut. För min del blir det dock bara tills på fredag innan jag kan flytta hem igen så det är skönt. Börjar jobba på lördagmorgon då mitt sommarschema äntligen drar igång. Känner att jag ligger lite efter nu men det ska nog gå bra. Ska försöka ta kassapass nu under dom här dagarna så jag kommer in i det innan högsäsongen börjar, hoppas på att det finns något ledigt bara! Resten av tiden ska jag spendera på Norderstrand och träffa mina saknade vänner. Kommer bli en bra vecka det här också trots att vi bytte ut 35 graders värme mot 12 gradigt Sverige... MEN det kommer att ändras tack vare att vi tog med oss vädret tillbaka, hah! ;) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0