Bilder som får summera veckan







Körde utgång med det här härliga gänget i lördags då jag även hämtade hem Johanna till ön, en riktigt lyckad kväll!! 




Spenderade en kväll med bästis vid Fridhem då vi badade och såg solnedgången. (Iskallt i vattnet igen...) 







Åt grillat med familjen Georgssons och Ove o Bitte. Vi spelade även Krocket och jag kom två. * Stolt * 


Drog till Tofta med Casper och dessa snygga brudar + Calle och hans vänner. Så härligt med en dag på stranden och afterbeach efter det!! 











På kvällen i onsdags körde jag även utgång med bästa brudarna. Fick äntligen träffa bästa Cissi igen också och åka med hennes coola cab. En riktigt lyckad kväll!! 







På torsdagen drog jag till kalkbrottet med fina Nelly och sen kom saknade släkten hit på middag och jag fick äntligen träffa lilla (stora..) Lucas igen. Han kan redan prata och min andra kusin som är på väg kommer nu i September, mycket roligt och spännande som händer och jag älskar det!! 







I fredags tog jag och tjejerna en fika på stan eftersom att vädret inte tillät oss att åka till stranden. (Glömde förövrigt att säga att jag har jobbat varje dag utöver det här men tänkte att det inte va lika intressant att läsa, hah!) Efter fikat tog jag och Hedvig en promenad bara vi två och kollade in stan och kallis som vi ska till på Tisdag. Kommer bli grymt kul och bra drag!! 





Här är jag och sis i våra nya och fräscha träningsoutfits ifrån USA. Igår körde vi nämligen ett köttarpass på Friskis. Oj vad jag har saknat gymmet, va så härligt att få komma igång igen och se allt fint dom har byggt om. Nu ska jag försöka att komma igång med dom vanliga rutinerna igen, älskar att träna när jag väl gör det så ska försöka att komma ihåg det nästa gång jag känner mig för lat och trött för att ta mig iväg. ;p 


Det va min vecka i bilder och ord i oordning. Nu hänger ni med i vad som händer under min sommar lite grann i alla fall! 

Puss och kram, skumbanan. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0