You are simply the best

Hade världens mysigaste kväll med min fina pojkvän igår. Jag bjöd han på resturang och då blev det självklart creppan! Han verkade nöjd efter att ha fått i sig både en matcrêps och en sötcrêps. Blir nog fler besök för hans del hoppas jag, kan inte fatta att han aldrig hade ätit där förut, de som är sååå gott!! När vi kom tillbaka hem hit så badade vi i jacuzzin och han lyckades rulla sig i snön, blev riktigt imponerad! ;) vid halv elva gick han hem för då var jag tvungen att sova för att orka med jobbet imorse. 

Ikväll blir det utgång med mina tjejer och efter krogen kanske vi även drar bort till Södervärn och ser lite av GA cup om vi orkar, kan nog bli jäkligt kul ;) haha! Ha en fortsatt bra lördag. 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0