Studio Lantz

Första dagen i filmstudion är avklarad och jag har redan varit den som har gjort bort mig lite innan vi ens hade börjat, men det hör väl till när det gäller mig... Haha! Jag hade nämligen sagt fel dag till en av våra gäster så han dök upp där och förväntade sig att vi skulle köra igång, han hade även tagit sig hit till Gotland en dag tidigare för att han hade lovat att ställa upp i vårat program så det blev en aning pinsamt för mig... Hehe. Menmen det var inte mycket att göra åt. 
Jag fick vara lite taxichaufför idag så jag, Leo och Ebba tog en sväng till Maxi för att handla in allt fika vi ville ha under veckan. Det hela gick på 800kr som skolan ska betala så det var ju inte helt fel kan man ju säga ;) när vi kom tillbaka till studion så hade gänget riggat upp det mesta så då var det dags för fika innan vi körde ett testschema. Jag fick va inne i kontrollrummet och se på och det såg riktigt proffsigt ut kan jag säga, man kan ju tro att vi är experter! Imorgon ska jag och Sofia få testa vårat riktiga manus och träna in vilken kamera det är vi ska kolla i och så. Tycker redan att det är jättekul och ser fram emot hur det kommer se ut i slutet på veckan!! 

Nu är det dags att köra mammas spinningpass tillsammans med Amanda och Frida. Har inte kört det på ett år så känner att det är på tiden att testa igen nu. Säg hej till en jobbig träningsvärk imorgon för nu jäklar ska vi köra hårt 👊











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0