nytt år, nya möjligheter

Välkommen 2014 och ett hej då till 2013. Årets kunde inte börja bättre än att jag fick inviga det med alla mina vänner och min finaste pojkvän. Vi var ett gäng tjejer hemma hos Frida där vi lagade tre rätters middag, drack, spelade spel och hade det super trevligt! Vid halv elva fick jag och Tilla skjuts till Henrik där jag fick träffa några av mina andra vänner. Jag hann endast vara där en timme innan det var dags att hoppa in i en taxi och ta sig ner till hamnen. Där träffade jag ytterligare mer folk och fick min underbara nyårskyss av Jakob vid tolvslaget. Vi hade inget planerat efter så vi gick in på hp där vi festade loss resten av natten. Det var nog min bästa nyår någonsin, tack till alla som gjorde den bäst!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0