Happy birthday

Kom nyss hem från släktkalas hos Widanges. Wilma fyller nämligen hela 15 år idag. Tjejen börjar bli stor nu, hon har redan pojkvän och hela köret. Att tiden redan har gått så fort... Känns som igår vi va hemma på Furugatan och körde Marcollio uppträdanden inför släkten jag, Tove och Mikalea. Önskar att man kunde spola tillbaka till den tiden igen och göra om barndomen på nytt. 

Igår körde vi våran "live" show med studio Lantz. Allt gick bra tills jag, i mitten av programmet strulade till allt... Inte förvånad över mig själv precis men blev besviken på mig själv när jag vet hur bra det gick på repetionerna... Aja inte mycket att göra åt och jag kommer nog bjuda alla på ett gott skratt när vi får se resultatet sen ;) efter inspelningen var klar så tog jag mig ner till stan för att göra lite ärenden med Frida och sedan Hedvig och till sist mötte jag upp Jakob och bokade en smoking till honom som han ska ha till balen. Han va så snygg i den, längtar så mycket nu. Ska bli så kul att få gå med honom igen efter nians bal! 
På kvällen hjälpte jag till att laga mat till familjen och sedan badade vi jacuzzi och drack lite bubbel. 














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0