smile is the prettiest thing you can wear

Har haft två underbara dagar i storstaden tillsammans med min fina pojkvän. Hotellet var jättefint som vi bodde på och de hade även en stor god frukostbuffé och en öppen bar. Planerna blev som planerat och det var jättekul att få träffa syster och Calle igen. Vi åt först mat ihop på fredagen och sedan gick vi tillbaka till vårat hotell och tog en drink ihop. Skyview var jättehäftig att få åka upp i men det var synd att det skulle behöva bli så mulet på dagen så man fick inte se hela utsikten så bra, tror att det hade varit bättre att ta det under en fin sommardag.
Igår checkade vi ut från hotellet och shoppade hela dagen ifrån 11-18. Snacka om att man var trött och mör i bena på kvällen. Jag hittade en hel del kläder som fick följa med hem vilket va jättekul även om det sved till lite i plånboken. Som avslut på resan åt vi på restaurang innan vi fick stressa iväg till bussen.
 
Idag är jag ledig så tog en skön sovmorgon och la mig på soffan. Nu ska jag testa min nya risinolja jag har fått av syster som ska få håret att växa snabbare och under tiden ska jag även försöka plugga lite inför provet på onsdag. Ikväll blir det cirkelfys med pappa och sedan kommer Jakob hit. Haha svårt att hålla sig ifrån varandra när man konstant varit tillsammans under två dagar. ;) Bara längtar tills vi en dag kan flytta ihop med varandra!!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0