äntligen heeelg

Efter skolan igår fick jag hoppa in på maxi och jobba några timmar, skönt att tjäna lite extra pengar. När jag kom hem var det dags att plugga till semenariet i engelska vi har idag. Min dumma lärare ändrar allt i sista sekund kvällen innan och ber mig hör av mig till alla om informationen bara för att en av de jag skulle jobba med inte har lämnat in sin uppsats i tid... Så sjukt dåligt och respektlöst, menmen det var bara att bita ihop och ta sig igenom allas uppsatser till tolv på natten... 
Nu är den tjejen vars uppsats jag har rättat inte här så nu är det återigen ändringar. Pallar inte med den här skiten, engelska suger!! 
Men nog om det, idag är det fredag och återigen helg, äntligen! Kan inte fatta att det redan gått en vecka sedan jag och Jakob va i Stockholm. Hade jag fått välja så hade jag inte åkt därifrån och istället flyttat dit. 
 
Efter skolan idag ska jag och tjejerna gymma som vi brukar, alltid skönt att kicka igång helgen med ett pass och sedan ska jag träffa Jakob. Ha en bra fredag!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0