Ha deee

Det är söndag och redan andra advent. Bara två veckor kvar tills jag just nu sitter på flyget påväg hem till min älskade ö och nära o kära. Finns inte ord nog för att beskriva hur mycket jag längtar. Ska njuta varenda liten minut jag får spendera där!! I veckan som har gått så har det inte hänt så mycket mer än att vi alla har jobbat på som vanligt. Blev sex dagars vecka den här veckan med och vi har även vår första söndagsöppning idag så ska snart iväg och jobba i fyra timmar och sedan köra gymmet efter det om jag orkar. Hoppas på mycket folk idag så att tiden rullar på snabbt. skönt med ett kort pass i alla fall. Dubbelt betalt dessutom! I Torsdags var både jag och Frida lediga så vi hade en mysig dag bara vi två då vi drog in till stan och besökte både Simone och Hedvig på deras jobb. Sedan kollade vi runt lite på stan och jag folkbokförde mig vid skattetaten. Är numera inte gotlänning längre... ;( Nej nu är det dags att laga lite lunch innan jag måste kila iväg.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0