3.

Jag och mina kompisar igår som försökte pussa sönder mig, blir glad av lite hundkärlek men saknar mer min janteman.... 


Idag har jag varit ledig så startade morgonen med att se klart PH finalen och avsnittet innan de, sen såg jag även julkalendern och fick i mig lite frukost innan jag drog iväg. På stan hittade jag lite shopping till mig själv. Har knappt shoppat något sedan vi flyttade hit så va kul att få unna sig själv det. Köpte ett par nya träningstajts som ska göra att man orkar mer och känner sig lättare när man tränar, dock köpte jag fel så får in och byta dom innan jag kan testa på hur de känns. Sen köpte jag två tröjor på bikbok som jag tyckte om och spanat rätt länge efter. Kul att ha något nytt inför julen! När jag kom hem så lagade jag lite tomtegröt och körde ett skypesamtal med en saknad person hemifrån och nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska sova. Imorgon blir det jobb från 13-21 och lördag 10-19 sen är det haaa dee Oslo och Heeej ön som gäller på söndag!!!! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0