Kärlek till er

Dessa fyra tjejer är dom bästa. Dessa fyra tjejer inser nog inte själva hur jävla underbara och starka dom är. Dessa fyra tjejer är mina närmsta vänner och tre av dom kommer snart att bli min nya familj för ett tag framöver. Jag är lyckligt lottad som har sådanna fina vänner som er. Jag önskar att jag kunde förändra allt dåligt till det bra för eran skull och hitta dom sista pusselbitarna som sätter allt på plats. Glöm ALDRIG hur bra och fina ni är som individer, er släpper jag aldrig! Jag älskar er tjejer, tack för att jag får ha er som vänner och familj. 




Frida
2014-08-10 @ 22:21:17

Åh börjar gråta<3 Du är världens bästa och starkaste människa, älskar dig så mycket. Jag är så oerhört tacksam att ha er i mitt liv, ni betyder mest. Tillsammans är vi oslagbara <3

H
2014-08-10 @ 22:43:29

Jag älskar dig något så otroligt min bästaste vän. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0