Work it

Tisdagen är avklarad och vi gjorde inte mycket mer än att ha ett litet möte om studenten i skolan typ, allt är som det brukar vara med andra ord när man går media ;) fick även prata med min syster idag på telefon, väldigt välbehövligt att få prata av sig och höra hur den andra mår. Saknar henne så mycket, allt hade varit så mycket lättare om jag hade haft henne här... Men nu är det inte långt kvar tills hon kommer hem igen och det ska bli såå roligt, kommer bli den bästa sommaren någonsin och så är det bara! 

Nu på kvällen har jag och mamma kört Jakobs dans fusion pass. Det va första gången hon körde det och jag skämdes väl en aning när hon bara skrattade och ropade till en gång under passet så att alla hörde... haha men kul var det i alla fall! Jag saknar verkligen att dansa så det är kul att de i alla fall har det danspasset på Friskis så man får röra på höfterna lite och köra olika dansvarianter, superkul är det så rekommenderar er att testa! 
Nu ska jag plugga på min engelska presentation som vi ska ha imorgon, börjar bli nervös och har min hat-lärare så det är bara be till Gud att det kommer att gå bra ändå... Hah. 



m.
2014-04-08 @ 20:19:23

Snart har vi varandra igen min andra halva!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0