Vardagen

Idag har jag och mitt filmcrew varit ute och filmat klart det sista om Ringmuren som vi sedan ska göra till en kort dokumentärfilm. Vi blev klara redan vid tio så då drog jag vidare till Din sko för att lämna tillbaka ett par skor som mamma hade varit snäll och köpt till mig. Testade även ett par högklackade skor som jag har kollat in förut. De är 10 centimeter klack och jag är redan 1.78 så ni kan tänka er hur otroligt lång och klumpig jag skulle se ut i ett par hur gärna jag än skulle vilja prova att ha det. Har två boots hemma som jag endast har använt ett fåtal gånger för att jag skäms över min längd och ser otroligt klantig ut när jag vandrar runt i dom... Så synd när de är så pass snygga och bara står där. Menmen nog om det. När jag kom hem åt jag lite mellis och sen bestämde jag mig för att ta med musiken och sätta mig ute i jacuzzin och gud så skönt och härligt det var! Direkt när jag kom upp så lyckades jag somna direkt som vanligt innan jag vaknade till och fick hoppa in i duschen. Har haft svårt att sova i någon vecka nu så varje gång jag kommer hem från skolan och går upp på mitt rum så lyckas jag somna i en timme eller två.. 

Ikväll ska jag kanske gå på mammas spinning om det blir en plats över annars ska jag fortsätta gräva ner mig i detta tråkiga plugget som jag har. Det är nämligen dags för svenska nationella nästa vecka och jag har inte råd att få dåligt betyg på det så ska försöka vara så påläst jag kan innan det är dags. 

Oj, det var mitt första vardagsinlägg på länge, börjar äntligen få tillbaka orken till att skriva om mina tråkighetssaker igen, haha! Nu är det slut på alla deppiga inlägg, jag måste resa mig upp och ställa fötterna på jorden igen, våren är ju äntligen här nu och om mindre än två månader står jag och mina vänner på Visby Strands balkong och springer ut till friheten.  





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0