Sunday

Hade en otroligt bra kväll igår med mina vänner. Jag och Johanna tog ett bad i jacuzzin innan vi gick ner och tog en drink på bageriet för att prata lite och fira Simone. Vid tolv tiden gick vi sen vidare till Kharma för att sitta där och prata och träffa lite annat folk. Sedan följde vi med Gustav, Benjamin och André till Max för att hänga lite innan vi drog hem och klockan blev tre. På lördag ska vi köra på riktigt och då ska jag äntligen få träffa Casper igen också. Vi ska dra ihop ett gäng på förfest och sen blir det förmodligen Kharma, längtar redan vad roligt det ska bli!! 

Imorse ringde klockan vid tjugo i tio för att jag skulle hinna sjutsa ner Johanna till busstationen. Känns redan tomt utan henne och jag önskar att hon kunde stanna här i Visby någon natt till. Men som sagt på lördag är hon tillbaka igen och veckan efter det ska jag och Frida upp till henne i Eskilstuna efter att vi har varit på klassresa i Stockholm. Äntligen ska det bli av efter alla dessa år och jag längtar redan såå mycket!!! Kommer bli så kul! 

Efter att jag släppte av henne vid busstationen så åkte jag och Jante till högklint för att ta en härlig morgonpromenad. Riktigt härligt var det men kändes konstigt att gå där själv efter alla gånger jag alltid har varit där med J... Nu när jag återigen är själv så kommer alla tankar tillbaka igen och funderingar över vad som hände i Torsdags, kan inte förstå hur någon kan vilja såra en person på det sättet mitt framför ögonen på en och ljuga rakt upp i ansiktet. Kommer aldrig att glömma den hemska kvällen och hur någon jag kände blev en förändrad främling som gjorde allt för att slita mig itu... 

















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0