keep smiling

Har sett att jag har fått fler läsare på senaste tiden och det är jag jätteglad för. Vet inte om det kan bero på att jag har skivit mycket om mitt privatliv (som ni kanske märkt är vissa inlägg borttagna...) eller om ni bara har blivit mer intresserade av min vardag och tycker att det är kul att läsa. Oavsett så är jag tacksam och får mer insperation till att fortsätta skriva när jag vet att alla ni fortsätter att följa mig efter alla dessa år både nya som gamla läsare. Så än en gång, ett stort TACK till er! :) 
 
Dagarna passerar förbi och livet börjar sakta men säkert bli bättre. Jag och Jakob är nu vänner och trots allt som har hänt så har vi bestämt att ändå gå på balen ihop som vi har planerat sen närmare tre år tillbaka. Vi känner nog båda två att det kan vara kul att få göra en sista grej tillsammans innan våra liv går åt olika håll... Kan inte förstå att vissa av dem människorna jag har delat min vardag med så pass länge kanske jag aldrig får chans att träffa igen efter studenten och det skrämmer mig rejält... Samtidigt som jag ser fram emot mitt nya liv utanför skolan och Gotland så kommer det även vara grymt jobbigt att släppa taget om allt runtomkring och all trygghet man har haft här sedan man var liten. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0