Gårdagen

Första kassaträningen igår gick väl sådär. Hon pratade mest och visade oss de man skulle kunna på 3 timmar. Blev så fullproppad av information att det känns som att jag aldrig kommer att klara det där. Jag har bara 2 pass kvar där jag nästa gång ska få testa på lite mer hur kassan fungerar och vad man ska tänka på och sista passet sitter kassaledaren bredvid och hjälper till när kunderna får börja komma på riktigt sen ska du va klar för att köra, heh... 3 pass liksom, finns inte en chans att jag kommer att klara. Men ska göra mitt absolut bästa så får vi hoppas på det bästa också! 

När jag slöt jobbet så åkte jag hem och åt lite mat innan partybilen anlände ifrån Tofta och ut kom Jessica och Jacob på besök. Va så kul att få träffa båda igen och höra allt roligt som Jessica har gjort på sin långa resa! Blir så sugen på att backpacka jag med vilket jag förhoppningsvis kommer att göra efter studenten. Kändes även konstigt att jag och Jacob tar studenten och har slutat skolan för gott nästa gång vi träffs, helt otroligt hur fort tiden har gått, hänger inte riktigt med längre... 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0