...

Jag behöver hjälp, hjälp att komma över någon jag ännu har starka känslor för. Hur gör man? Hur går man vidare och hur får man bort personen som finns i ens huvud 24 timmar om dygnet? Det är som en sjukdom som inte vill lämna ens kropp och som har funnits där under 4,5 års tid, hur kan man bara släppa taget om något sånt och få livet att gå vidare? 
Jag mår inte bra och vet inte heller om jag någonsin kommer att göra det igen. Jag mår bra när jag tränar och umgås med mina vänner och familj men den andra 70% av min fritid som jag spenderar ensam går åt till tårar, tankar och en oerhörd ensamhet. Ligger bara på mitt rum och försöker sova bort tiden eller stirra in i mobilen, det är inget liv jag vill ha... Folk är vana att vara själva och tycker att det är skönt men det tycker inte jag, det är min största hat- känsla av dom alla så hur får man det att försvinna och istället se det på ett sätt som dom flesta andra gör? 
Behöver hitta mig själv igen men vet inte vart jag ska börja, vill bara lämna det som får mig att må dåligt och börja leva igen... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0