Skönt med en ledig dag

Började dagen med en god frukost, sedan tog jag med Jante på en morgonpromenad. Efter det blev det äntligen ett skönt träningspass igen efter en och en halv veckas uppehåll på grund av förkylning. Så jag sprang hemifrån ner till strandpromenaden, upp för kyrkbacken och sen hem igen via stan. Blev en runda på 5 km, skönt! När jag kom hem satt fina Jakob och väntade på mig så jag gjorde ett gott mellanmål till oss två och sen satte vi oss på rummet och såg en film. Ingen att rekommendera precis men alla filmer kan väl inte vara bra heller antar jag. Jakob drog hem vid sex tiden för att jag blev tvungen att ta tag i lite plugg. Har gjort klart 1 av 3 moment nu men ska fortsätta igen efter att jag har kört Lovisa till träningen. Nu är det hårdträning som gäller och imorn sätter mina körlektioner igång igen! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0