Landet mys och Klintemarknad

Har haft en jätte mysig natt ute i Tofta med Jakob igår. Vi lagade god mat ihop, såg på idol och spelade kort framför brasan. Ville inte åka därifrån idag, älskar fina Tofta och underbara landet. 
Men idag var de nya äventyr som gällde då jag, Tove och Hedvig tog en roada ut till Klitemarknad, hur mysigt som helst! Köpte med mig lite goda kolor hem som jag ska smaska på ikväll. Mikaela har även hunnit med att slinga håret på mig så att det är fräsch igen, tagit bort mitt solblekta hår. Ikväll blir det antingen mys med syskonen eller en filmkväll med några tjejer i klassen borta hos Lollo, vi får se vad jag orkar. Nu ska jag gå med jantemannen och sedan äta lite kvällsmat. Ha en fin lördagskväll!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0