Friday 13

Då var otursdagen här och det var nog första gången på länge som jag blev lite påverkad. Jag brukar oftast ha bra koll saker på saker och ting eftersom att jag är lite av ett planeringsfreak men idag sa det bara stopp. Slöt skolan vid elva, då skulle jag hem och gå med Jante och av en ren slump kollade jag i min kalender och upptäckte att jag hade en tandlärkartid idag, fick lite små panik och stressade iväg till Korpen. Som tur var hann jag i tid och tänderna såg fina ut. Det var nog första gången på vääldigt länge som jag helt totalt glömt bort något viktigt, naj huu! 
Nu ska jag koppla av en liten stund, påbörja fas F och sedan väntas det en tjejkväll med girlsen lite senare ikväll! 
Ha en trevlig helg fina läsare. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0