Firande och sorg

Min finaste vän Frida fyller äntligen 18 år idag, som vi två har väntat på våran vecka och månad. Det har vi firat med en mysig fika hemma hos henne. Men på fredag ska båda firas ordentligen då de äntligen blir vår första utgång tillsammans, ååh vad jag längtar!!!! 

Fick dock ett tråkigt besked idag, vi hade tänkt hälsa på våran riktiga morfar men imorse fick vi reda på att han hade somnat in på sjukhuset. Hann aldrig säga mitt sista hej då och de kommer jag bära med mig resten av livet. De enda minnena jag kan ha kvar nu utav hur han såg ut och hur han va är ifrån min barndom, men det är väl lika bra det... Kusinerna, mamma och Mikaela va där nere idag för att se honom ligga där i kistan med fina kläder och smink, de hade även tänt ett ljus och en präst hade talat kort. Jag ville så gärna följa med men annat kom ivägen... Hoppas ditt nästa liv blir bättre nu morfar. 
H
2013-10-01 @ 23:22:23

jag är helt säker på att han får det bättre nu uppe i himmelen. o jag är helt säker på att han tittar ner på er och innerst inne är stolt över er.
<3 <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0