05.42

Igår va jag och Jakob snälla och lagade god middag till familjen. Det blev potatis, palsternacka och morötter i ugn och till det stekte vi kött och gjorde en god sås med en stor god sallad till det. Jag tyckte att slutresultatet blev riktigt lyckat ändå även fast de tog lite längre tid än vad vi hade tänkt oss. Efter maten gick mamma och pappa in till grannen och Lovisa fick vi skjutsa till Endrematchen så det blev bara jag, min fina och Jante kvar till idol. En riktigt mysig och lyckad kväll! 

Nu ska jag iväg till jobbet, har nämligen fått jobb varannan lördag på maxi nu så att jag kan få in lite extra pengar på kontot. Hoppas ni har en lång skön sovmorgon och en bra dag framför er precis som jag. Kraaaam






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0