Första advent för 3 år sedan

Hej fina läsare! 
Jag har blivit sämre på att blogga på sistonde men det beror mest på att jag har starrtat en ny blogg som tillhör mitt projektarbete där jag och två tjejer ifrån min klass åker runt på Gotland och fotar nyare varianter av hur en gammal bild såg ut förut. Länken hittar ni här: https://gutepics.se 
 
För övrigt så har jag faktiskt börjat plugga lite igen. Vi har ett matlagningsprov på måndag och tre uppsatser vi nu  håller på med som kretsar mycket till mitt gymnasiearbete. Jag har även tränat, varit på stan, varit ute och fotat och träffat Jakob tidigare i veckan. Till helgen blir det fest och julmarknad ute i Bläse på lördag och stans julmarknad på söndag. Äntligen är första advent snart här och den bästa månaden på året, December. 
 
Rubriken beskriver bilderna och jag hoppas på samma julstämmning i år med snö och mys med familj och släkt.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0