En bättre helg väntar

Hade en jättebra kväll igår då vi blev några vänner hemma hos Amanda på förfest innan vi gick ner till Kharma. Dock fick man bara fyra timmars sömn inatt så har sovit som en stock sen jag kom hem, sköönt! 
Ikväll kommer Jakob hit, det blir en myskväll med godis framför idol. Imorgon ska jag äntligen få träffa min saknade vän Casper igen, vi har inte setts sen i somras... Och på dagen blir det en träff med mina tjejer för att sitta ner och kolla igenom våran underbara resa ihop, fan vad jag önskar att jag kunde göra om den igen!! 
Helgen kommer med andra ord bli perfekt förutom jobb klockan 06.00 imorn men de ger bara en extra bonus i längden så ska inte klaga! 

Nu:
Igår:










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0