A good feeling

Hade en underbart kul dag igår då det först var modevisning på adelsgatan som gick jättebra, var helt säker på att jag skulle snubbla men det gick bra. Efter modevisningen gick jag ner till Almedalen med tjejgänget. Vi satt och solade en stund, lyssnade på musik och hade det trevligt. Jag fick återigen säga hej då till Vendela men istället säga hej till Johanna som kom ner till ön. Äntlgen fick jag träffa min fina pärla igen!
Vi gick till glassbaren en stund innan vi och Frida tog oss hem till mig för att äta mat tillsammans och ha det mysigt. Senare mot kvällen åkte vi hem till Frida dit Jakob, Richard och Nils också kom. Vi satt och drack lite och spelade spel. En riktigt lyckad kväll med fint folk!
 
Idag har vi solat och lyssnat på musik och nu mot kvällen ska jag plugga och gå på mammas spinning. Dax att kötta lite!! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0