the time is running away

Sitter här i min mysiga fotölj på rummet med datan i knät. Försöker plugga lite men har ingen större lust till att ta tag i allt så det går sådär måste jag säga... Helgen var jätte bra, vi fick vara med och fira vår fina vän Othilia och jag fick prova på att vara modell för en dag. En riktig bra Lördag men sliten blev jag vid kvällens slut. 
 
Den kommande veckan händer det lite olika saker som gör att tiden rullar på lite fortare. Idag var vi på föreläsning och vi ska på en till nu på Onsdag, då ska vi även ha ett live skypesamtal med vitryssland då vi har hållt på med olika intervjuer på båda sidorna. Man skulle intervjua en i "farfars generationen" så jag tog min farmor. Så på onsdag ska vi visa upp lite statestik på hur det har gått för oss alla och sen ska vi även ställa lite frågor till dom och sen dom till oss. Vi får se hur det går! På Torsdag är det även studiedag och på Fredag får vi lov. Vi fick även sluta tidigare idag vilket var väldigt behövligt! Tiden springer iväg...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0