Roadtrip

Var med mina favorit tjejer igår, vi hade en riktigt mysig dag då vi var ute och gick en långpromenad, låg en stund i solstolarna och försökte bättra på brännan och på kvällen åt jag här hos Tove sedan var vi inne och firade Danne en stund innan vi mötte upp Hedvig igen och gick in hit för att se hip hip hora. Hon hade även med sig varsitt påskägg till mig och Tove, det finns ju ingen sötare person som kan göra en så glad!! En riktigt bra dag men andra ord!
Idag ska jag och brudarna (även josefine idag) på en roadtrip ut till Tofta, ska bli otroligt kul! Så först ska vi förbi affären och köpa med oss lite gott och jag ska hemförbi och hämta kameran innan vi beger oss iväg. THJA is back! Haha...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0